Kalendarz Imprez

Informacje

FAQ

 1.      Czy aby dokonać zakupu biletu muszę zarejestrować się do serwisu?
 
Tak, aby zakupić bilet konieczne jest założenie konta na stronie https://zuzelrybnik.kupbilety.pl/ Podczas rejestracji należy podać: imię i nazwisko, narodowość, numer PESEL oraz miasto zamieszkania po czym wypełnić dane do logowania czyli podać adres e-mail na który przychodzić będą powiadomienia oraz ustalić hasło za pomocą którego dana osoba będzie się logować do serwisu. Hasło musi zawierać co najmniej 8 znaków w tym duże i małe litery oraz cyfrę lub znak specjalny. Na samym końcu należy potwierdzić znajomość regulaminu oraz wyrazić zgodę na gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych przez organizatora imprezy (zgodnie z zapisami Ustawy z dnia 20.03.2009 roku o bezpieczeństwie imprez masowych.)
 
2.      Nie otrzymałem linka aktywacyjnego. Co w związku z tym mam zrobić?
 
Prosimy o sprawdzenie folderu SPAM w swojej skrzynce mailowej. Jeśli wiadomość nie znajduje się w tym folderze proszę wybrać opcję NIE OTRZYMAŁEŚ LINKA AKTYWACYJNEGO? dostępną po kliknięciu na przycisk ZALOGUJ SIĘ. Jeśli to także nie pomoże prosimy o wysłanie wiadomości e-mail na adres promocja@zksrow.rybnik.com.pl lub kontakt telefoniczny pod numerem 32 430 90 80
 
3.      Nie pamiętam hasła do swojego konta. Co mam zrobić?
 
Należy skorzystać z opcji ZAPMNIAŁEŚ HASŁA? dostępnej po kliknięciu na przycisk ZALOGUJ SIĘ.
 
4.      Czy kupując bilet muszę wybrać konkretny numer miejsca na stadionie, które chcę zająć?
 
Nie, kupując bilet wybieramy tylko strefę: AMFITEATR lub TRYBUNĘ KRYTĄ. Wchodząc na stadion zajmujemy jedno z wolnych miejsc.
 
5.      Ile biletów mogę zakupić podczas jednej transakcji?
 
Zarejestrowany użytkownik podczas jednej transakcji może dokonać zakupu maksymalnie 10 biletów,  jednak podczas zakupu powinien uzupełnić dane (imię i nazwisko oraz numer PESEL) wszystkich osób dla których kupuje bilety. Tylko na jednym bilecie mogą widnieć jego dane.
 
6.      Czy bilet zakupiony przez Internet można opłacić w kasie na stadionie?

Nie, bilet należy opłacić poprzez system PayU. Pominięcie tego punktu powoduje że bilet nie zostanie wygenerowany.

7.      Czy dzieci do lat 12 również muszą posiadać bilet?
 
Tak, także dzieci kibiców kupujących bilety przez Internet muszą takie bilety posiadać aby mogły wejść tą samą bramką co ich opiekunowie. Za bilety dziecięce nie jest pobierana opłata ani prowizja jednak należy dokonać ich „zakupu” oraz wydruku.
 
8.      Czy jeśli kupuję bilet ulgowy przez Internet muszę przy wejściu okazać ochronie legitymację?

Tak, tak jak w przypadku biletów tradycyjnych ochrona przy wejściu sprawdza dokumenty upoważniające do posiadania biletu ulgowego.

9.      Czy zakupiony bilet mogę wymienić na bilet na inny mecz?
 
Nie, nie ma możliwości zamiany biletu na inne zawody.
 
10.   Czy zakupiony w serwisie bilet mogę zwrócić?
 
Tak, zgodnie z regulaminem sprzedaży internetowej zakupione za pośrednictwem serwisu bilety można zwrócić jednak tylko przed datą rozpoczęcia imprezy chyba, że zaplanowana na dany dzień impreza nie doszła do skutku lub została przeniesiona na inny termin.
 
11.   Jak można dokonać zwrotu biletów zakupionych przez Internet?
 
W celu zwrotu zaleca się wypełnienie formularza zwrotu biletów dostępnego w zakładce regulaminy. Dla każdego zakupionego biletu należy wypełnić osobny formularz oraz przesłać jego skan lub zdjęcie na adres promocja@zksrow.rybnik.com.pl.
 
12.   Niestety nie mogę być na zawodach. Czy na zakupiony przeze mnie bilet, na którym widnieją moje dane może wejść inna osoba?
 
Tak, jeśli nie jest to mecz podwyższonego ryzyka, z biletu może skorzystać inna osoba.
 
13.   Czy na stadion dojadę komunikacją miejską?

Do stadionu dojeżdżają autobusy komunikacji miejskiej o numerach: 11, 12, 13, 14.

14.   Czy mogę wnieść na stadion butelkę wody?
 
Niestety nie, regulamin porządkowy stadionu zabrania wnoszenia wszelkiego rodzaju napojów

Proszę czekać - trwa ładowanie treści